Close

Thursday, January 6, 2011

Tuduh Rais rogol amah : Mahfuz buat U-turn

"Kita setuju bahawa isu ini perlu disiasat. Kita minta polis menyiasat dakwaan dalam blog-blog yang telah mendedahkan perkara ini.

"Kita tidak mahu nama baik Malaysia terjejas dan juga menjatuhkan imej Rais Yatim," kata Mahfuz ketika mengulas kenyataan Rais.


Sambil mengalukan penafian keterlibatan yang dibuat Rais semalam, Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar mahu isu itu disiasat dengan segera kerana ianya membabitkan nama baik negara dan mampu menjejaskan hubungan serantau Malaysia-Indonesia.

Aikkk..hai la mahfuz, politiking yang paling kuat mencadang agar tindakan keras di ambil ke atas Datuk Seri Dr. Rais Yatim. Beliau juga meminta campur tangan PM akhirnya mengambil lorong selamat untuk tidak memotong selepas memecut termasuk buat conner baring.

Kawan salute pada Rais, berani kerana benar siap offer anak bini sebagai saksi jika dihadapkan ke mahkamah. Setakat ini beliau beroleh kemenangan yang pertama walaupun Migrant Care akan membuat satu sidang media khas sebagai menjawab isu ini selepas laporan mereka didedahkan oleh WikiLeaks dan kemudiannya media khasnya laman web dan blog di Malaysia.

Kedutaan Besar Republik Indonesia (KBRI) hari ini menafikan menerima laporan daripada sebuah NGO kebajikan pekerja berhubung dakwaan kes rogol melibatkan seorang pembantu rumah warga republik dan seorang menteri kabinet Malaysia.

kawan kata...
1.dah nak masuk 4 tahun baru nak siasat. Air mani pun dah kering, DNA pun dah hilang. kalau betul pun, peratusan amah tu nak menang kes hanya 10%.

2. Pakatan Riuh pasti mengatakan yang KBRI juga adalah tali barut najib.

1 comment:

  1. SAMDOL sekor ni memang pandai dan mahir pasal u turn.Itu lah kelebihan beliau ,dari kelulusan DARJAH 6 sehungga menjadi YB terer PUSING BALIK !

    ReplyDelete