Close

Saturday, January 15, 2011

isu azan: Apahal penganut PAS salahkan Najib pulak ?

Pemuda PAS Wilayah Persekutuan melahirkan rasa kesal dengan sikap Datuk Seri Najib Razak ekoran kegagalannya mempertahankan syiar Islam dalam isu bantahan Azan di Masjid Al Ikhlasiah, Lembah Pantai.

Naib Ketuanya, Mohamad Suhaimi Abdul Aziz berkata, sangat malang bagi rakyat Malaysia yang majoriti Islam, namun perdana menterinya tidak mempunyai wibawa dan ketegasan bagi membela syiar dan syariat Islam.

"Kita merasa kesal dan kecewa dengan tindakan Datuk Seri Najib Tun Razak, dan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) yang tunduk kepada permintaan seorang ahli MCA yang mahukan suara azan di Masjid Al Ikhlasiah, Pantai Dalam diperlahankan," katanya.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas isu bantahan azan yang didakwa 'terlalu lantang' di Majid Al-Ikhlasiah, Kampung Kerinchi oleh seorang peguam yang didakwa ahli MCA aeumur hidup.

Kata kawan...

1. Berhala di Tumpat setinggi 12 tingkat apa kes ?
2. Najib belum keluar apa-apa komen rasmi lagi berkenaan isu ini. Dah sejak bila pula Pemuda PAS WP jadi Setiausaha Akhbar Najib.
3. Semua benda jadi bahan politik, kalau boleh, cara Najib masuk tandas pun jadi modal politik jugak.

TAHNIAH KERANA KERAJAAN PAS KELANTAN MENYUMBANGKAN RM60K UNTUK PATUNG BUDDHA DI TUMPAT tetapi TIADA SATU MASJID PUN DIBUAT OLEH KERAJAAN NEGERI..TAHNIAHxBERJUTA KALI..

No comments:

Post a Comment