Tuesday, January 25, 2011

Menunggu Parti Pakatan Rakyat ibarat menunggu buah tak gugur

Lambang konon-kononnya Parti Pakatan Rakyat yang entah bila nak daftar dengan ROS pun tak tau la..Tunggu kucing jadi kambing kut ???

Tak puas hati kerana bendera PKR di turunkan di PRK Tenang..apa susah, daftar aje lah PR jadi parti komponen

Buat pemimpin PAS, PKR dan DAP...Bila tuan tuan nak daftar parti korang jadi parti yang sah? Masa Konvesyen Disember 2009, bukan main korang berucap nak daftar parti?

Tak tau nak letak siapa jadi presiden? Tak tau nak gubal perlembagaan parti? Tak tau nak guna lambang apa? Hala tuju perjuangan?

Selagi korang tak daftar parti korang maka korang sebenarnya berada dalam pertubuhan haram, jadi jangan mengamuklah kalau SPR turunkan bendera parti yang tak bertanding di DUN Tenang.

2 comments:

  1. Daftarlah cepat. Jangan cakap 0 je macam parti kosong tu.

    Lepas ni kita jangan cakap dia parti bulan. Dia sebenarnya parti kosong.

    ReplyDelete
  2. nak tubuh parti mcm mana? siapa nak jadi bos?anwar ibrahim tak boleh krn PKR kerusi parlimen paling sikit.
    Hala tuju perjuangan negara islam pas, kirim salam aje lah

    ReplyDelete