Close

Sunday, January 9, 2011

Saya ada bukti yang khir baharom sabotaj saya-Anwar

Sekali lagi kita kembali mendengar ayat 'saya ada bukti' dari Perdana Menteri Pakatan Riuh, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Anwar yang dipetik dari akhbar pro PR, Buletin Rakyat,kali ini sasarannya kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Senator Jeneral (B) Datuk Seri Jamil Khir Baharom. Jamil di tuduh menahan pendakwaan liwatnya di mahkamah syariah dengan menggunakan kuasanya sebagai menteri UMNO.

Sehubungan itu, anwar telah meminta DYMM, Seri Paduka Baginda Yang Di pertuan Agung melihat kedudukan mahkamah syariah agar tidak dikhianati menteri seperti Jamil.

kata kawan..woi anwar,dulu kata nak bongkar ahli umno Bukit Gantang yang dapat tender MINDEF RM1.2 billion..dah kenapa tak report.saya ada bukti..saya ada bukti..cakap saja tak guna

No comments:

Post a Comment