Sunday, December 26, 2010

Tukang tilik cina ramal Nurul Izzah jadi PM

Seorang tukang tilik berbangsa cina yang 'top' meramal politik negara memberitahu dalam sebuah akhbar plitik bahawa Nurul Izzah bakal menjadi PM sekiranya BN tumbang dalam PRU 13 nanti. Nurul Izzah yang sentiasa menjadi orang tengah surat bapanya dalam penjara dulu kerap membaca surat-surat bapanya di pentas ceramah. Surat2 itu kemudiannya di muta turun ke akhbar rasmi Parti Keadilan Nasional dengan tajuk kolum ' Surat dari Papa'. NUrul yang telah menuntut ilmu politik secara tidak langsung dari keaadaan sejak bapanya di tahan di ramal tokoh paling tepat menjdi PM sekiranya apa2 berlaku ke atas bapanya.

p/s
1. Tukang tilik ni mesti orang PKR.
2. Apa jadi dengan Anwar sebab tukang tilik tu tak ramal dia jadi PM?
3. Azmin macam mana,tak kan nak tengok je budak hingusan melangkau jadi PM!

2 comments:

  1. WOWWWWW
    Sudah bagusssss

    Lagi banyak sekolah TILIK akan dibuka !

    ReplyDelete
  2. tukang tilik tu kata nurul,bukan azmin,hj hadi,nik aziz..pelik2.anwar patut saman tukang tilik ni

    ReplyDelete