Friday, December 10, 2010

Anwar:Ahli UMNO bhgn Bukit Gantang dapat tender MINDEF 2 Billion

Dari Malaysia kini melaporkan bahawa seorang ahli Umno bhgn Bukit Gantang mendapat tender senilai 2 Billion dengan cara kroni ketuanan melayu untuk kroni.

Kawan akan menjejak kedai kopi esok pagi bagi merisik siapa ahli UMNO berkenaan..mana nak tau kalau-kalau kawan kenal. Tapi setahu kawan, takde la pulak pemimpin UMNO sini yang kaya-kaya.Esok kalau kawan dapat dengor,kawan akan siarkan disini bayang-bayangnya.Kalau tak betul memang pembohong la si Anwar ni

3 comments:

  1. ko kan dah tau si anuar tu kan peliwat yang pandai menipu...dah muka pun muka penipu wat pa nak caya..

    ReplyDelete
  2. ko kan dah tau yg si anuar tu kaki penipu yg hang nak caya wat pa...dia tu dak lah penipu peliwat lak tu...

    ReplyDelete