Thursday, December 23, 2010

Senarai kabinet bayangan 16 Sep 2008-cam hampas


Kawan tak tau pun senarai kabinet bayangan si Anwar ni kalau jadi rampasan kuasa 16 Sep 2008..kawan tak pernah tengok pun..tp dalam blog Datuk Seri Zahrain ada tunjuk wajah-wajah 'celak' konon-konon dah bermimpi nak jadi menteri. Mesti dalam 10 Sep tu pakat dah kemas barang-barang nak angkut pindah rumah rasmi menteri. Yang paling best bila Anwar melantik anaknya yang juga PM Lembah Pantai, Nurul Izzah jadi Menteri Belia dan Sukan..lepas tu Azmin jadi menteri kewangan II. Anwar macam biasa la 'koya' bijak hal duit-duit ni mesti jadi menteri kewangan merangkap PM. Hadi Awnag layak jadi menteri Agama je..Kit Siang jadi Timb. perdana Menteri merangkap menteri Dalam Negeri..nasib baik la Allah simpangkan si badigol ni bersama cita-citanya..

No comments:

Post a Comment