Friday, April 1, 2011

skandal video seks: apa perlu rakyat jadi hakim?

Suara rakyat, suara keramat..ayuh daulatkan ketuanan rakyat. Jatuh bangun pemimpin adalah dari rakyat, adanya pemimpin kerana rakyat. Rakyat didahulukan, reformasi dikekalkan. KEMBALIKAN KUASA RAKYAT, HAK RAKYAT... Jika anda adalah pengikut setia siri-siri ceramah PKR dan PAS sekitar negeri Perak, pasti slogan yang kawan taip di atas selalu anda dengar. Kata-kata penuh bersemangat, bertenaga dan lantang terpacul dari mulut pemimpin-pemimpin muda PR. Mereka begitu cergas memaksa penubuhan Suruhanjaya Di Raja sewaktu skandal video VK Lingam, dan kerajaan Pak Lah akur. Kesannya BN hampir telungkup pada PRU 12. Malah 'pendedah' video berkenaan turut menerima upah sebagai ahli parlimen. Begitu juga dengan kematian tragis Teoh Beng Hok, dengan pantas satu badan siasatan serupa telah di tubuhkan. Tetapi tidak untuk video seks pemimpin pembangkang ini..Senyap sunyi !!! Hanya ada majlis ceramah dan solat hajat sahaja. Malah mereka menolak sama sekali penubuhan suruhanjaya ini. Pada kawan, mungkin ada perlunya rakaman video berkenaan di upload ke youtube. Biar semua rakyat tengok,biar semua rakyat jadi hakim. Nik Aziz pun boleh tengok juga kalau deme nak. Kuasa Rakyat le katakan. Benda ghope ini, kalau tak betui, jadi fitnah. Tapi kalau betui, fasik lah kita jika masih lagi dipimpin oleh pemimpin yang berzina. Kawan tak kata pemimpin tu yang buat, tapi setiap kali hati ini berdetik, sungguh ke dia yang buat ataupun fitnah. Konpius..konpius..!! Setakat ini, dah bermacam-macam versi cerita dari akhbar2 pro BN dan PR. hai..jadi berdosa kita menfitnah orang setiap hari.

No comments:

Post a Comment