Close

Monday, December 12, 2011

Rakyat Perak Masih Taruh harapan pada Nizar ....Hakk tuihhh !!!!!!

Kahak hijau kawan ludah ke tanah bila membaca 'statement' harakah yang melaporkan rakyat Perak masih lagi mahukan MB ihsan DAP, Nizar Jamaludin kekal sebagai MB sekiranya PR kembali berkuasa.

Dewan Pemuda PAS Perak melaga-lagakan MB Perak sekarang, Zambry Abdul Kadir dengan pimpinan Umno bahagian-bahagian di lihat begitu terdesak untuk mendapat sokongan rakyat Perak.

Buat anda yang tidak berada di bawah pentadbiran Nizar Jamaludin, pandai lah cakap. Kawan berada di bawah 'kuasa' beliau ni ( Parlimen Bukit Gantang ), tak tau sama ada Ahli Parlimen yang di pilih semasa Pilihan Raya Kecil 2009 yang lalu hidup ataupun dah mati. Sebab apa kawan kata begitu, kerana dah berzaman kami tak nampak muka hidung Nizar sejak PRK yang lalu. Hanya penyokong PAS saja yang selalu kata nampak beliau di mesyuarat Pas ataupun perjumpaan Pakatan Rakyat. Tempat lain..??? Harammmm....

Nizar..ko boleh berambus dari Parlimen Bukit Gantang..!!!!

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/7022-rakyat-perak-masih-taruh-harapan-pada-nizar
KUALA LUMPUR, 13 Dis: Dewan Pemuda PAS Perak mendakwa terdapat usaha dari pihak tertentu yang akan cuba mencemarkan imej dan nama baik bekas Menteri Besar, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin (gambar) menjelang PRU-13 nanti.

Tindakan itu, kata mereka ekoran Mohamad Nizar masih mendapat sokongan dan menjadi harapan seluruh rakyat negeri itu untuk kembali memegang tampuk kepimpinan kerajaan negeri.Timbalan Ketuanya, Dr Raja Ahmad Al-Hiss berkata, faktor sokongan padu rakyat terhadap Nizar itu juga turut menjadi kebimbangan besar BN negeri itu terutama Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.

No comments:

Post a Comment