Saturday, December 17, 2011

Bakal Guru peneraju Gagasan Mahasiswa lawan Najib

sumber dari http://aku-tak-peduli.blogspot.com

Betul ke bakal pendidik dari UPSI menjadi Panglima Besi dalam gerakan Mahasiswa menurunkan bendera gambar Najib ???

































Kalau betul lah dia ni bakal cikgu..apa komen anda ?? Kalau cikgu merungut sebab kerja banyak, gaji sikit ramai yang minta cikgu-cikgu ni berhenti saja. Beranikah anda minta 'budak UPsi' ni berhenti menjadi bakal guru kalau nak terlibat dengan politik jalanan???

1 comment:

  1. salam bro, aku rasa gantung je bebudak ni..........gantung tanpa tarikh biar depa tahu langit tu tinggi @ rendah, sia-sia lahir ke dunia jika perangai macam...........jangan biar jadi guru baik jadi banduan jambu......buka kilang kunyit lagi bagus ..........buat malu mak bapak.......

    ReplyDelete