Close

Friday, March 18, 2011

PAS sila beri penjelasan : Dap PP sambut kejayaan dengan konsert Ning Baizura











Wah,rupa-rupanya geng-geng ni berlakon jer lebih. Itu haram, ini berdosa tapi rupa-rupanya sama je pesyennya dengar UMNO. Sambut kejayaan dengan konsert. Artisnya ialah Ning Baizura. Muslimah PAS pun ramai yang hadir..apa nak buat, khalifah kesayangan Nik Aziz yang anjur, layan je lah.
Lim Guan Eng yang menganjurkan konsert berkenaan selepas kejayaannya menarik pelabur berbilion ringgit.
Baru-baru ini, bekas MB Perak, Nizar jamaludin menasihatkan pengacara popular, Aznil Hj. nawawi menyertai PAS. Ini sebagai reaksi balas balas Nizar ke atas Aznil yang mengecam tindakan Nik Aziz yang mengkafirkan sesiapa yang tidak menyokong PAS. Nizar juga sangat berbangga dengan penyertaaan pelawak Bob Lokman ke dalam PAS.
Aznil dinasihatkan Nizar berhenti dari menerbitkan rancangan TV untuk kanak-kanak yang melalaikan dan lebih kepada hiburan. Tak Macam Khalifah jelmaan Omar Abdul Aziz, Lim Guan Eng.

Bagaimanapun, Pas yang terOVER sangat bebangga dengan Lim yang dilihat lebih 'beriman' dari orang melayu UMNO terpaksa menekup muka dengan seluar dalam sendiri setelah mengetahui penganjuran konsert di PP.

Apa yang lebih kawan tunggu ialah reaksi PAS Pulau Pinang dan mungkin fatwa terbaru Nik Abdul Aziz untuk menyokong perbuatan Tuan Guru Lim Guan Eng.

Harakah..kenapa tak ada liputan konsert ni ???klik tajuk untuk ke sumber artikel

No comments:

Post a Comment