Close

Thursday, December 16, 2010

Sedihnya bila bangsa melayu di hina oleh bangsa sendiri

Baca ni...

1.Ahli parlimen umno dalam parlimen memang keturunan celaka. diam membisu tak berani menjawab kerana tahu semua yang di katakan DSAI itu betul tapi bacul untuk bercakap dek kerana poket . celakalah kamu semua kerana menginaya bangsa kamu sendiri .@@@@@ dah malas nak maku hamun atau mencarut tapi nak lepaskan geram dengan melayu melayu penghianat di negara sendiri.

2.KETUANAN MELAYU kepala bapak kau orang. Di minta melayu melayu bahalol, bangang, bongok babi celaka yang dok menyalak ketuanan melayu, tolong jawab sikit anak celaka semua. kami melayu asal , melayu tulin nak cari makan sesak , susah , memang pemimpin melayu umno memang celaka, penyokong mereka juga celaka. ko orang lebih hina dari yahudi menginaya bangsa sendiri. bangsat!!!!

3.Pelik sungguh bangsa kita melayu ni, bila kata bodoh mereka melenting , bila kata bangang mereka mengamok, tapi bila benda tu benar-benar terjadi mereka tak tahu, MEREKA TAK TAHU MEMBEZAKAN BENCI MELAYU DGN BENCI PERANGAI MELAYU , masakan aku ***** benci melayu sedangkan aku sendiri melayu BAHALOL. yang aku benci perangai melayu. perangai yg tak boleh di ubah. Lagi satu apa kena mengena aku sokong politik dengan kerja amal.belajar la ikut perangai cina la yg tahu membezakan politik dgn kerja amal. jangan la busuk hati perut. itulah salah satu PERANGAI melayu yg aku benci. banyak cina sokong MCA , GERAKAN TAPI selalu beri sumbangan di bukit bintang , mereka tahu aku orang ANWAR . Ubahlah sifat busuk hati perut tu.


klik tajuk di atas untuk tahu sumber catatan ini

No comments:

Post a Comment